Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.08.2009 01:26 - признание
Автор: chilly Категория: Изкуство   
Прочетен: 817 Коментари: 0 Гласове:
4



лягам си да спя
в леглото, което скоро няма да е мое
главата ми е натежала от глупости
предимно чужди
и краката
както обичах да казвам преди известен брой години
не ме държат
тогава учех в една гимназия
и един фотограф не ми даде албума на класа
не е болка за умиране
едва днес се сетих да му изтрия телефона
след като завърших го търсих да си искам снимките
но една жена се обаждаше и казваше ту че е на морето
ту че е на сватба
или на погребение или бог знае какво
скапания циганин на име десислав
сега да ми плаща не бих ги взел

иначе за пореден път се убедих колко до едно време
ми е приятно да играя човека, който се прави на неадекватен
с жестове, интонация, думи
да си клоунствам на воля
и аха-аха да ми е забавно
ама не
да изричам неща, които да изглеждат верни
но другите да ги приемат за глупости
и после да ги запомнят и одобрят като полусериозни
когато вече съм спокоен, че са глупости

тук може да има много повече дупки
отколкото в която и да е жена
важното е да има система
не е важно колко си чел и слушал и гледал
въпреки че за мен е важно
колкото повече фактологически съвпадения срещам в един човек
толкова ми е по приятно
но по важно е да има някаква стройна система
от вътрешни устройствени правила
морални битийни и прочие
които да съставят скелета на този човек
и всяко новопоявило се обстоятелство да бъде проверявано
и след като бъде проверено
да му бъде намерено мястото
в тази система
това не значи че трябва да спрем да се изненадваме
и да ни бъде приятно
но пред бар или кафе
или пред офис
предпочитам група деца, които си играят
има повече смисъл просто



Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: chilly
Категория: Изкуство
Прочетен: 223948
Постинги: 54
Коментари: 65533
Гласове: 1244
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930